1/8/10

Σταμάτα πια να μου πίνεις το αίμα

Ένα ζεστό καλοκαιρινό απογευματάκι, μια αθώα και ίσως λίγο ρομαντική κοπέλα εισέρχεται σε κατάστημα γνωστής αλυσίδας βιβλιοπωλείων, με σκοπό, τι άλλο, την αγορά ενός νέου επίδοξου bestseller. Και τότε συνέβη το μοιραίο. Το πολυαγαπημένο της αυτό κατάστημα έχει μεταμορφωθεί σε άντρο λυκανθρώπων και βρικολάκων.
Εντάξει, η παραπάνω ιστορία ίσως να μην ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα, αλλά αποτελεί μια λίγο extreme εκδοχή της κατάστασης που επικρατεί γύρω μας τον τελευταίο καιρό. Μετά την τεράστια και κατά πολλούς (συμπεριλαμβανομένου και εμού) αδικαιολόγητη επιτυχία της σειράς βιβλίων της Stephanie Meyer (βλ. Λυκόφως), βομβαρδιζόμαστε καθημερινά με βιβλία, ταινίες και τηλεοπτικές σειρές που έχουν ως άξονα αναφοράς τους τα συγκεκριμένα τρισχαριτωμένα πλασματάκια. Τυχαίο; Δεν νομίζω.
Παρακολουθούμε True Blood, διαβάζουμε Λυκόφως, Vampire Diaries, Ρ'ιγος, Vampire Academy (για να αναφέρω μερικά μόνο) και φυσικά συρρέουμε μαζικά στους κινηματογράφους για να απολαύσουμε για ακόμα μια φορά τον κούκλο (αν και λίγο βρωμιαρούλη) Robert Pattinson και τον γεροδεμένο (πλέον) Taylor Lautner. Ο πολιτισμός ολόκληρης (σχεδόν) της υφηλίου βρικολακιάζει. Αργά, αλλά σταθερά. Το όνομα Bella Swan είναι πλέον οικείο στους περισσότερους από εμάς και τόσο οι Twilight lovers όσο και οι Twilight haters αυξάνονται ραγδαία. Χωρίς κανείς να παραπονιέται. Χωρίς κανείς να φωνάζει "Έλεος, όχι άλλη πούδρα!".
Δεν λέω διάβασα και εγώ το Λυκόφως και τη Νέα Σελήνη, είδα και εγώ την πρώτη ταινία και ήμουν και εγώ μια από όλες αυτές που κοίταζαν με γουρλωμένα μάτια την νέα βερσιόν του Taylor Lautner, αλλά με μέτρο. Ας μην μας πιάνει υστερία. Υπάρχουν κι άλλα βιβλία για να διαβάσουμε, κι άλλες ταινίες για να δούμε.
Το μόνο που έχω να πω είναι απολαύστε υπεύθυνα!

Andy Candy Best Blogger Tips

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου