3/11/10

Paul θα είσαι πάντα στις καρδιές μας!!!!!!!!!

 Ήταν Τετάρτη! Είχα μόλις γυρίσει από το σχολείο, όταν άναψα βιαστικά τον υπολογιστή για να μπω facebook  αλλά και να διαβάσω τις τελευταίες αθλητικές ειδήσεις. Ξαφνικά αντίκρυσα κάτι το οποιό έμελε να με συγκλονήσει αλλά και να μου αλλάξει όλη μου την ψυχοσύνθεση. Ένα αξιαγάπητο, αξιολάτρευτο και τετραπέρατο πλάσμα απεβίωσε, καθώς και οι οχτώ καρδιές του παρακαλώ, σταμάτησαν να χτυπούν για πάντα. Αυτό το πλάσμα ήταν ο Paul το χταπόδι...Συστάσεις για τον Παυλίτο δεν νομίζω να χρειάζεται να κάνω, γιατί μέχρι και η μάνα μου που απεχθάνεται κάθε τι που έχει να κάνει με ποδόσφαιρο και γνωρίζει περισσότερη πυρηνική φυσική παρά μπάλα εκτιμούσε το χταπόδι.
   Ναι ήμουν και εγώ μια απ' όσους άκουσαν το χταποδάκι και έτρεξαν στο πιο κοντινό πρακτορείο στοιχημάτων για να επενδύσουν στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Ναι κι εγώ είπα πως έτσι και χάσει η ομάδα μου θα το κάνω ξυδάτο στα κάρβουνα (δεν το εννοούσα όμως). Ναι κι εγώ είχα πει "I love you Paul" και ήμουν έτοιμη να φτιάξω μπλουζάκι με την φάτσα του και τα οχτώ του πλοκάμια. Ω ναι και εγώ παρακολούθησα σε απευθείας μετάδοση τις προβλέψεις του και νιώθω τύψεις ως Ελληνίδα που εξαιτίας μας παρ' ολίγον να χάσει την φήμη του ως μάντης - χταπόδι!
 Επίσης σε εσένα χταπόδι που αυτοαποκαλείσαι και εσύ μάντης χταπόδι ένα έχω να σου πω: Η προπαγάνδα του Σαρκοζί και της Μέρκελ δεν θα περάσουν!!! Το έφαγε η κουφάλα το χταπόδι,επειδή έδειξε πως η σοσιαλιστική Ισπανία άφησε απ' έξω την ομαδούλα της και επειδή ΔΝΤ για τα χταπόδια δεν υπάρχει αποφάσισε να το κάνει στα κάρβουνα ξυδάτο με την παραδοσιακή ελληνική συνταγή για να τιμήσει τον Γιωργάκη που της κάθεται σουζα.. Αλλά Μέρκελ να το θυμάσαι μπορεί να το έφαγες το χταπόδι και να ετοιμάζεις αντικαταστάτη με την βοήθεια του Σαρκοζί (από την Γαλλία είναι το άλλο μαλάκιο) εμείς όμως θα συνεχίσουμε τον αγώνα του Παύλου!!
    
Απόλυτα συγκινημένη και πενθούσα Νεκρή Ψυχή...

Υ.Γ. Ο ΟΠΑΠ θα συνεχίσει να δείχνει τα σποτάκια; Επισής Andy Candy ως κεντρική διαχειρήστρια του blog να ανεβάσεις σε βιντεάκι την τελευταία του πρόβλεψη, γιατί εγώ είμαι άχριστη σε αυτά. Muchos gracias!
Best Blogger Tips

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου